უმცროსკლასელთა ეკოლოგიური განათლების ზოგიერთი ასპექტი

Main Article Content

ირინე გოგიბერიძე
თამარ დოგრაშვილი

ანოტაცია

ნაშ­რომ­ში და­დას­ტუ­რე­ბუ­ლი­ა, რომ უმ­ცროს­კლა­სელ­თა ეკო­ლო­გი­უ­რი გა­ნათ­ლე­ბა მო­ი­ცავს: გა­რე­მოს დაც­ვით ცოდ­ნას და უნა­რებს; ეკო­ლო­გი­ურ აზ­როვ­ნე­ბას; ღი­რე­ბუ­ლე­ბით ორი­ენ­ტა­ცი­ებს და ეკო­ლო­გი­უ­რად სუფ­თა ქცე­ვებს. მოს­წავ­ლე­ე­ბი ბუ­ნე­ბას აღიქ­ვა­მენ, რო­გორც ურ­თი­ერ­თდა­კავ­ში­რე­ბულ ღი­რე­ბუ­ლე­ბებს, რო­მე­ლიც მგრძნო­ბი­ა­რეა ადა­მი­ა­ნის ჩა­რე­ვის მი­მართ. ეკო­ლო­გი­უ­რი გა­ნათ­ლე­ბა მიზ­ნად ისა­ხავს ცოდ­ნის, გრძნო­ბე­ბის და მოქ­მე­დე­ბე­ბის შერ­წყმას. გან­ხი­ლუ­ლია მა­თი შემ­ცვე­ლი მეც­ნი­ე­რულ­შე­მეც­ნე­ბი­თი, ღი­რე­ბუ­ლე­ბი­თი, ნორ­მა­ტი­უ-­ლი და აქ­ტი­ვო­ბის ას­პექ­ტე­ბი. გა­მო­ტა­ნი­ლია სა­თა­ნა­დო დას­კვნე­ბი.

საკვანძო სიტყვები:
დაწყებითი კლასები, განათლება, გარემოს დაცვა, ცოდნა, ეკოლოგიური ცოდნა
გამოქვეყნებული: Oct 23, 2024

Article Details

გამოცემა
სექცია
სულიერების ეკოლოგია